2015. december 20., vasárnap

6 fejezet

Molly Szemszöge.:

Reggel 8-kor keltem fel majd bementem a fürdőbe elvégeztem a reggeli teendőimet majd felöltöztem erre a ruhára esett a választásom:

Írtam Marynek egy üzenetet hogy találkozzunk a Starbucksban majd elindultam. 10 perc alatt oda is értem majd bementem és rendeltem egy kávét magamnak és vártam a barátnőmet. Nem sokkal később megérkezett barátnőm is. Rendelt magának majd helyet foglalt mellettem.
- Mizu csajos milyen volt az 1D házban?- kérdezte.
-Zayn egy hazug csak kihasznált, hogy Perriet féltékennyé tegye.- kezdtem ecsetelni a dolgokat
-Hogy mit csinált?? Oda megyek és lekeverek neki egy akkora pofont amiért széttörte a szívedet.
- Barátnőm akcióján muszáj volt felnevetnem.
-Nem szükséges.- válaszoltam vigyorogva lehajtott fejjel.
-Nem akarsz még elmondani nekem valamit?- bökte meg a vállamat.
-Igazad van, van még itt valami.
-Na ki vele mond már!!!- kérlelt
-Louis megcsókolt és hagytam neki.- pirultam el.
-Úristen! És ugye érzel iránta valamit? Mond hogy igen!- kérdezte mire én csak bólintottam egy aprót.
-Ez csodálatos! Ugye ezt ő is tudja?- jött az újabb kérdés Marytől, amire csak lesütöttem a szemem.
-Na akkor most szépen hazamegyünk főzünk valamit, áthívod megvacsiztok közbe elmondod neki hogy érzel iránta valamit.

Louis Szemszöge

Fárasztó napom volt. Egész nap a stúdióban voltunk és dalokat írtunk. Most pedig a szobámban fekszek a laptopommal a kezembe ám ekkor megcsörrent a telefonom. Egy sms-em jött Mollytól.

 Szia! Nem lenne kedved átjönni vacsorára? Hívj fel! Molly

Jó érzés töltött el. Gondolkodás nélkül tárcsáztam a lány számát párat csörgött majd felvette.
-Szia- szólt bele félénken - lenne kedved átjönni vacsorára?
-Szia persze fél óra múlva ott vagyok ha úgy jó!
-Rendben! - válaszolta majd lerakta.
Elmentem gyorsan letusolni, majd felöltözni bezseléztem a hajamat és lementem a srácokhoz.
-Sziasztok elmentem majd jövök.
-Hova mész?- kérdezte Liam
-Mollyhoz!- válaszoltam majd felvettem a kocsikulcsot és elhagytam a házat.
Az út hamar eltelt mivel pár utcával arrébb kellett csak mennem. A ház előtt megálltam majd bekopogtam.
-Szia- nyitotta ki mosolyogva az ajtót. Nem tudtam szóhoz jutni annyira szépen nézett ki.
-Szia nagyon szép vagy! - mondtam majd megöleltem. Beljebb tessékelt a konyhába ahol már megvolt terítve két személyre, a vacsora is az asztalon volt sült csirke a kedvencem. Ez a lány tudja mit szeret egy férfi! Helyet foglaltunk és elkezdünk enni. Mit ne mondjak nagyon finom volt.
-Louis nekem mondanom kell valamit.- kezdte mondandóját kissé szomorúan ami egy kicsit aggasztott.
-Nem tudom, hogy történt, de azt hiszem szeretlek  !- sütötte le a szemeit. Úristen jól hallottam komolyan! El se hiszem!
-Ennek nagyon örülök, hogy te is így érzel irántam mint én te irántad.
- Holnap eljönnél velem randira ? - kérdeztem az arcomról levakarhatatlan mosollyal.
-Igen szívesen elmegyek veled randizni!- válaszolta. Ekkor felálltam az asztaltól majd az ölembe vettem és elkezdtem pörgetni.
-Ne Louis tegyél le! Elfogok szédülni!- mondta nevetve. Mire megálltam és magamhoz öletem őt akit annyira szeretek.



Sziasztok meghoztuk a hatodik fejezetet jó olvasást és kérlek komizzatok  tetszik e a történet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése