2015. december 13., vasárnap

5 fejezet

Molly Szemszöge.:

 Le se tagadhatnám, hogy meglepődtem mikor Louis jött el hozzám. Mikor elmondta miért jött nem hittem a fülemnek miért tette ezt velem Zayn nem ilyennek ismertem meg. Azt gondoltam róla, hogy kedves és odafigyel mások érzésire de nem ő csak magával foglalkozik és azzal, hogy neki mi a jó. A könnyeim folyni kezdtek és hirtelen azt éreztem, hogy Lou a hajamba puszil ami meg kell mondjam nagyon jól esett.
 - Miért mondtad el ezt nekem? – kérdeztem a fiútól aki idő közben helyet foglalt a kanapén.
 - Azért mert valamilyen megmagyarázhatatlan okból kifolyólag szeretlek és nem akarlak szomorúnak látni – válaszolta.
 Amikor ki mondta, hogy szeret teljesen boldog voltam soha nem éreztem még ilyet korábban a hasamban pillangók kezdtek el röpködni és úgy éreztem én vagyok a világ legboldogabb embere. Mikenàl se éreztem ilyet pedig 4 évig jártunk.
 - Nem szeretnél itt maradni csinálok valamilyen kaját mi a kedvenced? - kérdeztem tőle.
 - Szívesen maradok, persze hacsak nem zavarok, és bármit megeszek.
 - Miért zavarnál?- kérdeztem tőle furcsán.
 - Gondolom most nem rám van szükséged, de ha szeretnéd maradok. - mosolyodott el. Úristen az az  őszinte mosoly. Soha nem éreztem még ilyet valami megfogott Louisban.
 - Brassói- kiáltottam fel Louis mellől- azt szereted? -Igen szeretem- válaszolta nevetve. Feláltam és a konyha felé vettem az irányt. Háromnegyed óra múlva kész lettem az ebéddel és tálaltam. Leültünk az asztalhoz és enni kezdtünk.
 - Nem gondoltam volna, hogy ilyen jól főzöl - mondta Louis.
 Mire én elpirultam.
 - Azt sem gondoltam volna, hogy ilyen könnyen zavarba tudlak hozni.- kezdett el nevetni. Mikor végeztünk az ebéddel elmosogattam és leültem Louis mellé a nappaliba.
 - Mesélsz nekem a családodról? – kérdeztem tőle.
 - Persze – mondta mosolyogva.
 - Van négy húgom Phobe és Daisy ők a legkisebbek 8 évesek Fizzy 12 éves Lotti pedig 14 éves anyukámat Jaynek hívják és Markkal laknak együtt de nem ő a vér szerinti apám. Az igazi apámat Troynak hívják de nem tartom vele a kapcsolatot és van egy féltestvérem Georgia.
 - Ej ha – mondtam csodálkozva.
 - A te családoddal mi a helyzet – kérdezte tőlem.
 - Nekem van egy öcsém akit Ryannek hívnak az anyukámat Susennek az apukámat pedig Joenak hívják. Még egy darabig beszélgettünk majd Louis hazament. A telefonom csörögni kezdett és Mary nevét mutatta a kijelző felvettem és megbeszéltünk holnapra egy találkozót. Mivel már este 11 óra volt elmentem zuhanyozni majd befeküdtem az ágyba rögtön jött az álom manó és 2 percen belül már aludtam is.

Sziasztok meghoztuk az 5 dik fejezetet kommentlejetek és iratkozzatok fel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése