2015. december 6., vasárnap

3 fejezet

Molly szemszöge:

 10 perc múlva csengettek hirtelen pattantam fel a kanapéról az ajtóhoz rohantam és kinyitottam szembe találtam magam egy mogyoró barna szempárral amiben a düh és az értetlenség csillogott.
 - Szia - köszöntem kissé félénken.
 - Szia - mondta flegmán. Beljebb mentünk majd helyet foglaltunk az ülőalkalmatosságon egymással szemben.
 - Ki volt az a fiú akivel csókolózni láttalak - kérdezte Zayn hirtelen.
 - Hát öhmm - dadogtam - a volt barátom de már lassan 4 éve szakítottotunk.
 - Akkor mit keresett itt? - kérdezte kissé feszülten.
 - Nem fogta még fel, hogy én már nem szeretem de ő görcsösen ragaszkodik mindenhez ami eddig volt az életében beleértve engem is. Zayn csak figyelt de nem szólalt meg mire kezdtem kissé idegbajos lenni. Néhány perc után szólásra nyitotta száját és ezt mondta
 - Legyünk csak barátok. Nekem ez nagyon rosszul esett de csak mosolyogtam és bólintottam egyet.

 Zayn szemszöge:

 - Legyünk csak barátok - mondtam a lánynak ami neki rosszul esett láttam rajta
 - de - tettem hozzá mire érdeklődve rám emelte gyönyörű szemeit
- ez nem azt jelenti, hogy nem kedvellek csupán azt , hogy időre van szükségem, hogy felfogjam a dolgokat és szerintem ez neked is így lesz a jó - beszéltem hozzá. Molly egyetértve rázta meg a fejét. Este tíz óráig beszélgettünk majd hazamentem.

 * 2 Nap múlva*

 Molly szemszöge:

 A telefonom pityegésére keltem fel. Megnéztem ki üzent és láttam , hogy Zayn írt ez állt az üzenetben:

1 órád van elkészülni ugyanis 10-re érted megyek és bemutatlak a srácoknak.

 Feldobódva keltem ki a pihe puha ágyikóból majd rögtön a fürdőbe siettem  beálltam a zuhany alá és gyorsan megfürödtem, ki vasaltam a hajamat, és végezetül feldobtam egy halvány sminket az arcomra. Éppen végeztem mikor csengettek felkaptam a kabátomat és a táskámat belebújtam a cipőmbe és kimentem Zaynhez. Egy puszival köszöntött mire én halványan elmosolyodtam. Útközben kérdeztem a fiúkról mire ő mesélésbe kezdett.
 - Liam fél a kanalaktól - mondta mire én felkuncogtam,
 - Niall a nap 24 órájában csak a hasával foglalkozik,
 - Louis a mi répafiúnk és az első számú bolondunk,
- Harry pedig egy igazi nő csábász mindenkinél be próbálkozik ezért ne lepődj meg ha nálad is próbálkozik majd. Mire észbe kaptam Zayn leparkolt az 1D háznál. Kiszálltunk és beléptünk a házba ahol örült nagy kupi fogadott. Liam vett elsőként észre és mosolyogva üdvözölt szépen sorban jött mindenki és bemutatkozott.
 - Niall Horan - mondta teli szájjal az ír manó.
 - Harry Styles mutatkozott be a göndörke majd magához ölelt. Ekkor hirtelen Louis rohant fel a lépcsőn.
 - Ne is törődj vele - mondták egyszerre a többiek.
 - Összetörték a pici szívét - szólalt meg Hazza. Bólintottam egyet és az emelet felé vettem az irányt.
 - Balra a második ajtó - kiabálta utánam Liam .

 Louis szemszöge:

 Nem tudom mi ütött belém, mikor megláttam ezt a gyönyörű lányt ahogy Harry ölelgeti elkapott a féltékenység. Jobbnak láttam feljönni. Ekkor halk kopogást hallottam és Molly állt az ajtóban.
 - Szia ne..- de nem tudta befejezni mert hirtelen magamhoz húztam és szenvedélyesen megcsókoltam. Nem tudom mi ütött belém, kicsit megijedtem, hogy ellök de kis idő után viszonozta. Egy perc elteltével elváltunk egymástól. Lehajtott fejjel ült előttem.
 - Figyelj nagyon sajnálom nem tudom mi ütött belém, de mikor beléptél az ajtón nagyon megtetszettél és nem bírtam nézni ahogy Harry ölelget.
 - Louis..- kezdte vékony hangon- én most nagyon össze vagyok zavarodva ezt nem tehetem Zaynnel sajnálom .
- Megértem - válaszoltam szomorúan.



Sziasztok amint látjátok meghoztuk a harmadik fejezetet reméljük tetszeni fog.  Komenteljetek mert nekünk fontos a visszajelzés akár itt akár a csoportunkban 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése