2015. december 12., szombat

4 fejezet

Molly szemszöge.:

 Miután Louis megcsókolt kimentem a szobájából egyenesen le a többiekhez
 - Ugye nem haragszotok ha most inkább hazamennék?- néztem rájuk.
 - Mit csinált ez az idióta?- kérdezték mindannyian, de nem válaszoltam. Gyorsan elköszöntem a többiektől és hazaindultam muszáj tisztáznom magamban a dolgokat. Nem tudom mit csináljak, hogy mondjam el ezt Zaynnek? Mi lesz akkor Louissal? Bele se merek gondolni, hogy míg én boldogan élek Zaynnel ő maga alatt van miattam. Igaz nem ismerem még őket annyira, de megkedveltem mind a két srácot.

 Liam szemszöge.:

 Miután Molly sietve távozott Loutól majd a házból is kíváncsi voltam mi történhetett odafent ezért felmentem Louis szobájába. Kopogtam az ajtón majd egy tessék után benyitottam.
 - Mi történt idefent ami miatt Molly ilyen sietősen távozott? – kértem számon a barátomat.
- Nem bírtam türtőztetni magamat és hát meg csókoltam. – válaszolta.
 - Hogy mit csináltál? - Kérdeztem mert ezen a válaszon nagyon meglepődtem mivel Lou nem szokott ilyet tenni.
 - Jól hallottad - mondta lehajtott fejjel.
 - Ugye nem mondod el Zaynnek? - kérdezte félve.
 - Nem de ugye tudod, hogy el kell mondanod neki mit tettél? – kérdeztem.
 - Igen – felelte.

 Louis szemszöge.:

Igaza van Liamnek el kell mondanom Zaynnek hogy mit tettem. Így hát mentem megkeresni remélem nem ordítja le nagyon a fejem.
 - Zayn tudnánk beszélni?- kérdeztem tőle halkan
- Persze tesó baj van?- kérdezte mire aprót bólintottam.
- Na ki vele mi az a nagy baj ami a szívedet nyomja?- viccelte el
 - Megcsókoltam Mollyt. - Mondtam neki.

 Zayn Szemszöge.:

 - Mit csináltál? - Kerekedett el a szemem Lou mondatán. - Jól hallottad megcsókoltam Mollyt.
 - Nem baj engem úgyse érdekel csak féltékenyé akartam tenni vele Perrit.
 - Hogy mi van? - nézett nagyokat te egész végig csak játszottál vele?
 - Igen mondtam vigyorogva.
- Ezt el fogom mondani neki , hogy tudja mekkora  egy szemét vagy  -válaszolta.
- Úgyis nekem fog hinni feleltem gúnyosan.

 Louis szemszöge.:

 Amint Zayn kimondta hogy csak játszott Mollyval nem jutottam szóhoz. Muszáj elmennem hozzá és beszélnem vele. Hirtelen felkaptam a kocsi kulcsom és 
elindultam Mollyhoz. Bekopogtam majd a lány kinyitotta az ajtót gondolom nem rám számított mert eléggé ijedt arcot vágott.
 - Szia figyelj beszelnünk kell - kezdtem bele.
 - Nekünk nincs miről beszélnünk – válaszolta.
- Zayn csak kihasznált téged, hogy féltékennyé tegye Perriet.
 - Tudom hogy most nem hiszel nekem mert megcsókoltalak, de kérlek hallgass meg. A lány arca elszomorodott és könnyek folytak végig rajta. Óvatosan megöleltem és belepusziltam a hajába.


Sziasztok meghoztuk a negyedik fejezetet remélem tetszeni fog. Jó olvasást és nefelejtsetek el kommentelni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése