2016. január 19., kedd

8 Fejezet

*Másnap reggel*
Louis mocorgására ébredtem. -Jó reggelt!- simítottam végig az arcán. Mire morgott egyet. -Neked is gyönyörű!- húzott magához és megcsókolt.- Elviszlek reggelizni úgyhogy készülődj.- simított végig a hátamon. -Rendben akkor megyek öltözni.-álltam volna fel, de visszarántott. -Nehogy azt hidd ilyen könnyen elengedlek.- mondta viccesen és megcsókolt.- Most már sokkal jobb.- Szem forgatva felálltam mellőle és a fürdőbe vettem az irányt. -Vigyázz mert kiakad.- kiabálta utánam.
A fürdőbe érve megmostam a fogamat, majd a szekrény előtt keresgéltem a megfelelő ruhát. Erre esett a választásom:
Miután kész lettem mindennel lementem a nappaliba, ahol már Louis várt. -Nekem van a leggyönyörűbb barátnőm!! Na gyere menjünk.- karolt át és kivezetett a házból. -Hova megyünk egyébként?- kérdeztem barátomra pillantva, aki az utat figyelte. Elképesztő, hogy ez a srác mindenhogyan jól néz ki.
-A közeli starbuckba megiszunk egy kávét, utána pedig elmehetnénk az 1D házba a srácok örülni fognak neked.- válaszolta, de az 1D ház hallatán kicsit elképedtem nem szeretnék Zaynnel találkozni azok után, hogy kihasznált.
-Nyugodj meg Zayn nem lesz otthon Perrie szüleinél vannak egész héten. Tudom, hogy nem szeretnél vele találkozni.- rám nézett és elmosolyodott. 
Egyik kezét megéreztem a combomon, amit finoman simogatni kezdett. Tíz perc múlva odaértünk. Louis rendelt és leültünk egy eldugott bokszba, hogy a rajongók ne találjanak meg minket. A rajongók nem is, de egy ismerős nő sétált mellénk aki azonnal felrántotta Lout és elkezdte ölelgetni.
-Elenor mi a fészkes fenét csinálsz? Állíts már magadon!- lökte el magától barátom -Lou beszélnünk kell! Kérlek hallgass meg! Nagyon sajnálom hogy megcsaltalak! Azért jöttem, hogy újrakezdjük! Tudom, hogy szeretsz hisz ki ne szeretne egy ilyen csodálatos lányt- mutatott végig magán mire Louissal ketten undorodva néztük- mint én! Kérlek szépen kezdjük újra!- ugrott barátom nyakába. -Figyelj Elenor! Az után, hogy megcsalsz van képed megkeresni? Köztünk mindennek vége! Találtam egy csodálatos lányt- mutatott felém, mire én automatikusan elpirultam- akit mindennél jobban szeretek! -Ezt a kis cafkát? Azt hittem jobbat találsz Tomlinson! Jól vigyázz, még nincs vége! Akkor is visszaszerezlek!- mondta gúnyosan mosolyogva, majd kirohant az épületből. -Gyönyörűm ne is foglalkozz vele- simított végig a kezemen Louis- téged szeretlek mindennél jobban és örökre veled maradok! -Bízom benned Louis!- mosolyodtam el. Magához húzott és lágyan megcsókolt. Mikor megittuk a kávénkat barátom fizetett, majd az 1D házba vettük az irányt. A házba érve a fiúk már vártak minket. -Sziasztok- köszöntem kedvesen -Ohh szia Molly- jött oda Harry aki puszival köszöntött. -Hé haver elég lesz!- rántotta el tőlem Lou Harryt -Ni csak nem féltékeny valaki!- mondta Hazza vigyorogva.- Nyugi haver tudom hogy oda vagy érte. -Szia Molly.- Liam hangja szakította meg a feszültséget.- örülök, hogy újra látlak. -Szia Liam szintén örülök!- mosolyogtam -Niall szállj ki a hűtőből itt van Molly- kiáltott rá Harry az ír manóra. -Ohh szia Molly! Ne haragudj, de tudod fejlődésben vagyok és muszáj ennem.- nem tudtam megállni, hogy ne nevessem el magam. -Szia Niall nem haragszok, tudom mennyire szükséged van az ételre!- mondtam még mindig nevetve. -Na végre valaki aki elismeri, hogy muszáj ennem!- kiáltott fel Niall. Erre mindenki hangosan felnevetett. -Na srácok mit csináljunk?- kérdeztem -Nézzünk horrort!- mondta Harry- ha félsz hozzám bújhatsz megvédelek!- kacsintott perverzen. -Köszi Hazza szerintem nem lesz szükség rá, itt van nekem Louis.- simítottam végig az említett kezén. Barátom erre a kijelentésemre homlokom puszilt. A fiúk kerestek egy filmet, majd sorba leültünk a kanapéra és nézni kezdtük. Voltak félelmetes részek mikor eltakartam a szemem, ezt Louis is észrevette, így még szorosabban magához ölelt. Mikor vége lett a filmnek megnéztünk még egyet, így az egész napot végig filmeztük. -Gyönyörűm nem lenne kedved itt aludni?- tette fel barátom a kérdést -Örömmel itt maradok- válaszoltam, majd megcsókoltam.
-Rendben srácok mi mentünk aludni- húzott fel a kanapéról Louis. -Védekezzetek!- kiabált utánunk Hazza, ki más?! Muszáj volt nevetnem rajta. Ahogy beléptünk Louis szobájába megcsapta az orromat mámorító illata. Az ágyneműje répás volt, a polcon kitömött galambfigurák sorakoztak, közöttük Kevin is. Tipikus Louis szoba. Gondolatmenetemből egy ismerős hang szakított ki. -Megyek letusolok gyönyörűm!- húzott magához egy csókra- lenne kedved velem jönni?- egy kaján vigyor jelent meg az arcán -Nem Tomlinson! Egyedül mész fürdeni!- jelentettem ki nevetve. -Ma megúsztad, de holnap velem fürdesz- jelent meg egy önelégült mosoly az arcán. -Az attól függ Tomlinson! -Igen?? És mitől?- szált bele a játékba -Ha jól viselkedsz veled fürdök! -Egy angyal leszek!- kacsintott és bement a fürdőbe. Tíz perc múlva kész lett és egy szál bokszerben jött ki. A szemeim megint elkalandoztak felsőtestén, amit ő halk nevetéssel jutalmazott. -Mehetsz gyönyörűm!- adott egy puszit -Öhm..Louis. -Igen?? Csak nem szeretnéd, hogy veled menjek??- kérdezte perverz vigyorral az arcán. -Nem- bokszoltam a vállába- nincsen pizsim. -Ohh..ez esetben segíthetek- a szekrényhez sietett amiből kivett egy csíkos pólót, majd a fiókból egy bokszert és a kezembe nyomta. -Köszönöm- adtam egy gyors puszit a szájára és már a fürdőbe is voltam. Tíz perc elteltével kész lettem, így kimentem Louhoz aki az ágyon telefonozott. Mikor meglátott lerakta a tárgyat a szekrényére és így szólt: -Jól áll rajtad a pólóm!- húzott magához egy csókra.- Ideje aludnunk, fáradtnak tűnsz!- mondta, majd befeküdtünk az ágyba, magára húzott és mindketten álomba merültünk.


Sziasztok meghoztuk a nyolcadik fejezetet jó olvasást :)

1 megjegyzés: